FANDOM

Utrata owalu twarzy

Jest to jeden z charakterystycznych objawów procesu starzenia się skóry oraz zbyt szybkim zrzuceniu kilogramów. W efekcie rozluźnienia włókien kolagenowych skóra traci elastyczność oraz gęstość . Może występować to również u osób które nadmiernie wystawiają swoja skórę na słońca czy zbyt często używają solarium .Wpływ na utratę owalu twarzy mają także zaburzenia gospodarki hormonalnej, predyspozycje genetyczne, palenie papierosów.

Objawy

- opadające policzki

- skóra jest mniej sprężysta i poddaje się sile grawitacji

- rysy twarzy tracą swoją wyrazistość

- linia żuchwy staje się nieregularna

- kontur twarzy przypomina literę W zamiast literę V

Demakijaż

W takich przypadkach demakijaż wykonujemy następująco. Należy zmoczyć waciki w preparacie do demakijażu oczu następnie położyć waciki na powiekach delikatnie docisnąć i chwile poczekać aż kosmetyki się rozpuszcza . Przesuwamy waciki ku dołowi aby ściągnąć kosmetyk później od kącika zewnętrznego do wewnętrznego . Kolejno czy należy usunąć wacikiem kosmetyki od dolnych parti (szyji ) ku górze aż na waciku nie pozostanie nic Ważne jest by ruchy wykonywane były w z dłuż mięśni by zmarszczki nie były bardziej pogłębiane .

Piling

Oxybrazjia -inaczej mikrodermabrazją wodno-tlenową, to rodzaj peelingu mechanicznego gdzie czynnikiem złuszczającym naskórek jest strumień rozproszonych kropelek soli fizjologicznej aplikowanych pod ciśnieniem sprężonego powietrza za pomocą specjalnie skonstruowanego aplikatora.

Kwas AHA + PHA - działanie i efekty

  • wygładzenie struktury skóry,
  • złuszczenie naskórka,
  • poprawa mikrokrążenia,
  • rozjaśnienie kolorytu,
  • zmniejszenie stanów zapalnych,
  • zwężenie porów,
  • zmniejszenie podrażnień skóry.

Część aktywna

Fale radiowe RF (Hifu )(ang. Radio Frequency) to bezpieczny i nieinwazyjny zabieg, który skutecznie redukuje zmarszczki, rozstępy i cellulit, uelastycznia skórę, modeluje owal twarzy, redukuje tkankę tłuszczową, pobudza procesy metaboliczne na poziomie komórkowym oraz syntezę włókien kolagenowych.

Podczas zabiegów wykorzystuje się fale radiowe (RF) wysokiej częstotliwości, najczęściej 0,5-7MHz. Głębokość wnikania promieniowania przez skórę jest tym mniejsza, im wyższa jest częstotliwość fali.

Maseczki liftingująca. Wygładzają i uelastyczniają skórę, poprawiają jej ukrwienie i wygładzają zmarszczki. Zawierają składniki napinające skórę oraz algi i witaminę C, które rozświetlają twarz, dzięki czemu wydaje się młodsza i wypoczęta. Wyciąg z bursztynu, kolagen morski, witaminy A i E, pantenol działają odżywczo oraz łagodzą podrażnienia.  Kobiety w dojrzałym wieku powinny stosować na skóre Krem z filtrem SPF 50 aby odpowiednio chronić ją przed słońcem, które ją wysusza i podkreśla zmarszczki. Wpływa również na powstawanie przebarwień.